vrijdag 8 februari 2013

Haken, schapenwol, zpagetti, katoen





Ik krijg vaak de vraag of ik de patronen van mijn kussens ook verkoop of 
workshops geef. Ik maak nooit iets volgens patroon, ik bedenk wat ik wil maken
en haak dat.
 Je kunt een workshop volgen bij Marutska in haar prachtige
 atelier of op locatie. Kijk voor meer informatie op haar website..
































Je kunt zoveel geweldig leuks haken met zpagetti.. 
Neem eens kijkje op Hoooked.nl 
Het is vreselijk leuk om te doen..




















Er waren ook wat vragen over het schapenwol..
Ik vind het prachtig, het is wel prijzig en je hebt veel nodig als
je er mee wilt gaan haken. Ik heb enkele foto's gemaakt zodat je duidelijk kunt
zien hoe dik het is in vergelijking met gewoon katoen of zpagetti. Ik gebruik geen 
haaknaald voor het schapenwol en zou ook niet weten welke je moet gebruiken.
Ik doe het met mijn vingers..










Schapenwol en zpagetti











Schapenwol en katoen








Ik wens je heel veel creativiteit toe..
Fijn weekend!




Lieve groet, tot snel, Susanne!

 ♥





9 opmerkingen:

  1. Ha Suus,

    Ik ken dat wel zomaar uit het hoofd er onstaan dan de mooiste dingen.
    Maar ik zou ook niet alles weggeven hoor wat je bedenkt...
    Wow die schapen wol niet te doen joh met je vingers.
    Is er niet een houtbewerker of handige timmerman in je omgeving die een naald voor je maakt.
    Moet volgens mij niet moeilijk zijn.
    Er zijn wel ronde houten stokjes te koop die je daar voor kunt gebruiken???
    Nou succes in elkgeval.
    Ik vind het wel heel mooi wat je ervan gehaakt hebt.

    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig allemaal. Het schapenwol is heel erg mooi.
    Mooi weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt! Ik heb net ook een kijkje genomen op je webshop. Allemaal even prachtig om te zien.
    Fijn weekend,

    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt zulke mooie dingen. Ik ben helemaal verliefd op de witte krukjes met de gehaakte dekjes. Het staat zo fris.
    Knap dat je de kussens uit het niets maakt, ik ben echt een ramp met haken ;-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuke dingen maak je en met dat schapenwol te gek.. ben er dol op, en ikmaar zoeken en zoeken waar zijn die meubels van de kringloop nou hahahahha jij hebt in iedergeval weer genoeg te doen tja dat komt ervan he als je naar de kringloop in Leeuwarden gaat hahahah heerlijk hoor niets is er mooier dan eigengemaakte dingen ...fijn weekend daar ...lieve groet uit Harlingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Via een andere blog kwam ik op je blog terecht. Wat een leuke blog heb je, ik ben je meteen gaan volgen! Ik ga je ook met Bloglovin volgen zodat ik uitgebreid je blogs kan lezen. Wat een ontzettend gave kast op deze foto's, erg mooi!

    Neem je ook een kijkje op mijn blog? Erg benieuwd wat je ervan vind! stylingeninterieur.blogspot.nl

    met vriendelijke groet,
    Souraya | Binti Home

    BeantwoordenVerwijderen
  8. moooi, dat schapenwol! prachtige krukjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!