donderdag 7 maart 2013

DIY canopy. Zelfmaken tent, poster Jessica Nielsen en konijnenlampje psikhouvanjou




Pfff, wat kun je het soms druk hebben met allemaal kleine 
klusjes in en rondom het huis. Al die kleine karweitjes bij elkaar 
nemen heel wat tijd in beslag. Ik heb nogal een things-to-do-lijstje..
 ik ben gek op lijstjes, zodra ik iets doorstreep zet ik er vaak
ook weer iets nieuws op. Zo blijf ik bezig, haha..


De kale muur naast Pepijn zijn bed is niet kaal meer..
De boomstronk heb ik uiteraard laten staan.


















De poster van Jessica Nielsen koop je bij PSikhouvanjou.nl
Zo ook de masking tape en het konijnenlampje..




















Manlief kwam thuis met twee witte stalen krukjes, ik heb de 
vissenkom op een krukje gezet. Op de poten wat neon roze masking tape, 
niet allemaal tot dezelfde hoogte, dan vind ik het te symmetrisch.



















Pepijn vindt zijn 'tent' nog steeds helemaal geweldig!











































Ik hoor vaak dat mensen niet zoveel ideeën hebben voor een
slaapkamer voor een jongen. Je ziet dat je met simpele dingen al snel
iets heel leuks kunt, gewoon niet te standaard denken.

Binnenkort laat ik de andere kant van zijn kamer zien,
met zijn 'nieuwe' bank, zijn leeshoekje..













13 opmerkingen:

  1. Hahahaha, te grappig inderdaad. Maar wat staat deze kleur poster mooi in Pepijn zijn kamer. Echt een beauty van een jongenskamer. Deze Lemonade lijkt voor Pepijn zijn kamer gemaakt en die andere voor Evie haar kamer :-)

    Fijn dag nog,

    Groetjs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk dat krukje maar als zijn zusje gaan kruipen.......De tent is geweldig. succes met je to-do-list. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke stoere jongenskamer welk kind wil dit niet ...leuk gedaan hoor en tja dat van dat lijstje herken ik wel iets eraf iets erop zo raak je nooit uitgeklust hahaha vast een fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kamer van Pepijn is werkelijk prachtig! Leuke ideeën en mooi uitgevoerd!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleurtjes bij elkaar! Prachtig en wat een enig bed zo. Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig! Goed idee met neon tape!
    Lieve groet,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heeft Pepijn toch een stoere jongenskamer! Die poster past er perfect! Dat stalen witte krukje is erg gaaf en stoer.
    Veel suc6 met je to-do-list. Erg handig, werk zelf ook met zulke lijstjes.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kamertje. De tent heb ik gepint want die is zo leuk. Het witte krukje vind ik ook heel leuk dat je de tape niet gelijk heb gedaan. Dat zou ik wel doen maar dit maakt het nou net zo veel leuker. De vissenkom is wel risci op dat krukje hahah en het boomstammetje is ook heel leuk. Toevallig is mijn laatste post over een boomstambankje die had mijn man gemaakt. Ik had er witte sterretjes op geschilderd en wil hem ook bij mijn zoontje op zijn kamertje zetten.

    Liefs Xanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Suus,
    echt weer heerlijke inspiratie van dit prachtige kamertje! Wahi tape rond de pootjes? Geweldig idee! Complimenten. En die poster is te gek!
    Hebben jullie echt zulke heerlijke opgeruimde ruimtes? Waar laat je alle spullen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig hoor die stoere jongenskamer!
    Leuk hoor die industriele krukjes, zo zie je maar dat je met iets heel simpels, zoals maskingtape iets heel leuk kunt maken.

    het wordt weer een binnenblijfweekend wat het weer betreft, dus wellicht kun je weer wat van je lijstje afvinken.

    groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wauw wauw! Wat een fantastisch kamertje!!!!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kamer! de combinaties van kleuren en materialen zijn top! groetjes LENTstyles - wwww.lentstyles.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!