donderdag 10 oktober 2013

★ Wallpaper leftovers, diy. Dozen beplakken met resten vintage behang.



Ik ben gek
op behang.









Styling & fotografie: FRIVOLE




Ik bewaar altijd resten behang. Als ik een wand (of wandpaneel) wil gaan behangen reken ik ruim en koop meer dan nodig is. Anne-Roel rekent altijd zo voordelig mogelijk waardoor ik hem iedere keer weer moet overtuigen. Uiteindelijk krijg ik toch mijn zin en zo heb ik in de jaren al aardig wat behang verzameld. Ik houd van oude behangetjes met zachte kleuren en prachtige dessins. De verweerde poederachtige kleuren zijn beeldschoon. Dat zie je niet vaak op de nieuwe behangetjes die tegenwoordig verkrijgbaar zijn, hoe mooi die ook kunnen zijn. De restjes behang zorgen ook voor herinneringen, zo heb ik bijvoorbeeld nog behang van Pepijn zijn babykamer. Ik zal het altijd bewaren.. 
Behangetjes: Swiet.be


L♥VE




2 opmerkingen:

  1. Leuk Suus. toevallig liep ik vandaag in de kringloop tegen een zacht nieuw behang rolletje. Maar wel een oudje met zachte tinten. Ik ben zo blij met mij bloemetjes behang.

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi al dat behang zeg! Ik kan me voorstellen dat je alle restjes bewaart, en daarbij is het altijd nog wel te gebruiken voor allerlei andere doeleinden ;-) Fijn weekend! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!