maandag 10 maart 2014

©FRIVOLE





©FRIVOLE





Styling & fotografie: ©FRIVOLE





Het buikkastje in Annabel haar zoete kleine meisjeskamer krijgt steeds meer betekenis voor me. Ik kreeg het van mijn opa en oma, zij kregen het cadeau. Het was een van hun huwelijkscadeaus. Toen ik het kastje kreeg kon ik nog knuffelen met mijn opa wanneer ik maar wilde. Sinds zijn overlijden nog niet zo lang geleden mis ik dat. Het kastje zorgt voor warme gevoelens en fijne herinneringen aan hem. Het is mijn kastje en ik zal het altijd bewaren. Toen ik het kastjes kreeg was het nog in originele staat, net zoals de vele andere meubelen in ons huis is ook deze vervolgens gepersonaliseerd. De kleur is 'Green Tea' van Painting the Past, mat. Het staat zo mooi in combinatie met het vintage pastel groene behang van Swiet. Het barokke dessin heeft een parelmoer glans, zo mooi als het zonlicht er op schijnt. In de nis zat vroeger de wastafel, ver voor wij de eigenaars werden van dit huis. Door het buikastje in de nis te plaatsen neemt het geen vrijwel geen ruimte in beslag. Ik vind een commode altijd te lomp en groot, daarbij heb je er zo weinig aan zodra je kind zindelijk is. Wij hebben planken op maat gemaakt en bevestigd voor een verschoningsplek voor Annabel. Tussen de planken zit opbergruimte voor de luiers, binnen handbereik. Kijk hier om te zien hoe het er voorheen uit zag.
Geniet van het heerlijk zonnetje!


L♥VE


1 opmerking:

  1. Heel mooi je buikkast. De kleur is prachtig... Het bedje had eerst ook een andere kleur. Heel licht groen? Echt mooi vond ik dat met dat roze kleed eronder... En je kast heb je die nou ook nog die roze?

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!