zondag 23 maart 2014

★ Kraanvogels Sukha













Styling & fotografie: ©FRIVOLE






Papier en ik zullen nooit vrienden worden. Ik heb eens een poging gedaan, kraanvogels vouwen. Ik geniet volop van prachtige creaties gemaakt van papier maar ik bak er zelf maar weinig van. De kraanvogels van Up The Wooden Hills en Sukha zijn zo mooi, zo zou ik het toch niet voor elkaar krijgen. Gelukkig kun je ze ook gewoon kopen. Dat deed ik, ik bestelde de kraanvogels samen met slingers bij Sukha en kreeg zo'n leuk pakketje dat het een feestje was om te ontvangen. Het zorgde voor een glimlach en voelde als een stukje geluk. Het papier is zacht, voelt bijna als stof. Omdat Annabel haar kamer kleurig genoeg is koos ik voor deze naturel handgemaakte styling items. Natuurlijk voegde ik ook iets zelfgemaakt toe, de mint kleurige vlaggetjeslijn die ik haakte hangt aan de witte kapstok. Je vindt hier meer foto's en uitleg. De kraanvogels hangen op veilige hoogte, Annabel eet nog steeds papier. 


L♥VE



1 opmerking:

  1. Wat leuk die papieren kraanvogeltjes en die smaken natuurlijk ook heel erg lekker ja :D Ik vind vaak kraanvogels op blikken kistjes of oud servies of iets van zilver en als ik iets vind ervan denk ik gelijk ooooh leuk een kraanvogeltje

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!