zondag 21 september 2014

★ End of summer...

















Fotografie: ©FRIVOLE






De zomer is mijn minst favoriete seizoen. Ik ben nu eenmaal niet van het rustig aan doen, zonnen, zweten, lange dagen, warme nachten, zoemende vliegen, etc. In de natuur gebeurt ook niet zoveel in de zomer, het is in mijn ogen nogal een saai seizoen. Maar één van de leuke dingen van de zomer is het eten van ijs. Softijs, schepijs, waterijsjes, we hebben allemaal weer een andere voorkeur. Annabel is niet van de waterijsjes, zij heeft het liefst ijs wat ze met een lepeltje kan eten. Eigenlijk heb ik het liefste dat ze het met een lepel eet, zij kiest meestal voor haar handjes. Het enige dat schoon overblijft is het bakje waar het ijs in zat, ze laat geen restje achter, maar alles zit eronder. Echt alles, haar kleding, haar haren, een enkele keer zelfs het behang. Helemaal niet erg, ik geniet er van haar zo te zien smikkelen en knoeien. Ik kan momenteel niet zoveel laten zien van Pepijn. Hij heeft een eigen camera en vindt het super leuk om zelf foto's te maken maar heeft liever niet dat ik foto's van hem maak. Later als hij groot is zal hij van bepaalde periodes van zijn leven niet veel van zichzelf te zien krijgen. Ik zal hem dan uitleggen dat hij dat toentertijd niet wilde en hem de foto's laten zien die hij zelf heeft gemaakt in die ontbrekende periodes. Die zeggen waarschijnlijk ook veel meer...


 L♥VE




2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje.....mooie foto's hoor.....liefs fijne zondag...Ria...X!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Susanne, ik ken je niet persoonlijk en toch heb ik een 'band' met je. Ik denk dat het oa komt omdat we ons kwetsbaar op durven te stellen en eerlijk mogen zijn. En daardoor zijn we misschien af en toe wat tegendraads, maar wel authentiek. Zoals je nu weer aangeeft dat je niet van de zomer houdt, terwijl veel blogs jubelen over de zomer. En je persoonlijke reacties op mijn blog, die ik zeer waardeer. Blijf zoals je bent, je bent zo de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!