vrijdag 21 november 2014

★ Ready... or not












Morgen houden wij een house warming, of house verwarming, aldus Pepijn. Iedereen is zo benieuwd en we kunnen ze toch eigenlijk niet langer laten wachten. Nu zo vlak voor het weekend lijkt het ineens een stom idee. Zoals je ziet heeft nog bijna niets een plekje gekregen en dat wat een plek heeft gekregen moet vervangen worden. We hebben de grote televisie ergens uit de weg in een hoekje opgeslagen en deze kleine op een paar kistjes gezet die dienst doen als tv meubel. De bank staat middenin het stukje woonkamer, pal voor de televisie, want van een afstandje lijkt deze tv net een postzegel. We vergapen ons nog dagelijks aan de strakke wanden, nooit eerder zagen wij zulke glad gestuukte muren, onze super klusser die van alle markten thuis is heeft dit zo mooi gedaan dat wij huiverig zijn ook maar iets op te hangen voor we de definitieve plek van de meubels weten. De roze muur maakt alles goed, instant happiness door enkel en alleen een kleurtje op de wand. De kleur, 'Powder Blush' van Painting the Past. 










Het blijft een gepuzzel, ik vind de roze wand prachtig met de driftwood vakkenkast, eigenlijk wil ik deze op dit plekje laten staan. Ik wil het liefst een kast op maat, wandvullend voor de witte muur met de tv, gedeeltelijk dicht en open. Hierin wil ik onder andere de tv en apparatuur zoveel mogelijk wegwerken. Ik kan niet wachten tot we een nieuwe bank hebben, deze zit verschrikkelijk slecht en met zijn allen liggen is onmogelijk, we verlangen nog dagelijks naar onze vorige heerlijke bank, mét ruimte voor ons alle vier en ook best nog wat voor de poes. Ik weet nog niet wat voor bank, in welk kleurtje, hoe groot en het laatste belangrijke dingetje, op welke plek... 


L♥VE




4 opmerkingen:

  1. Veel plezier met jullie housewarming! En zo een kast (deels open en deels dicht met apparatuur en tv) lieten wij ook maat maken, en ik geniet er elke dag van! Met stip onsfijnste meubel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is fijn om te weten, van Jansen.. Wij hebben ook allemaal aansluitingen aan die wand zitten, vind ik zo zonde om in het zicht te hebben.. Zal onze superklusser eens vragen.. Fijn weekend!

      Verwijderen
  2. Ik vind het nu al prachtig Susan. Ik hou van leeg ;-) Het is nu alweer helemaal jouw stijl en ik hou ervan dat jij zo een bank midden in dat gedeelte neer zet. Zou niemand waarschijnlijk opkomen. Fijne dag!

    Groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vt wonen bank swing.
    Staat op mijn verlanglijstje!

    Groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!