dinsdag 17 februari 2015

★ Give Away -Clork by Illias Ernst





 Clork by Illias Ernst for Puik Art.
'Its left corner stable in the present, while the circular right side allows time to roll by' 







Nederland barst van het talent, gepassioneerde designers met een liefde voor ontwerpen. Hoe zorg je ervoor dat zij kunnen doen waarvoor ze zijn opgeleid. Daan Gescher en Freek Claessen van Puik Art stimuleren designers om te doen waar zij goed in zijn en bieden hen een podium. Het initiatief van Puik Art blijkt een succes, jonge designers kloppen massaal aan bij dit bedrijf. "Daan en Freek helpen je bij alle vervelende dingen waar je als ontwerper gewoon niet op zit te wachten", aldus een van de designers die zijn producten met hulp van Puik Art internationaal zag gaan. Een nieuw label, Puik Art en diverse getalenteerde designers met mooie ontwerpen voor een fijne prijs. 










 Ik ben fan, een fijne eigenschap van design producten is dat ze overal toepasbaar zijn. Niet gerelateerd aan trends en daardoor tijdloos, geschikt voor ieder interieur. De Clork, een klok gemaakt van kurk, is daar een mooi voorbeeld van. Natuurlijk is een klok ervoor om de tijd op af te lezen maar naast functioneel mag het ook mooi zijn. De standaard ronde klok hangend aan de wand zul je bij mij niet snel zien, de Clork is een klokje dat gezien mag worden. Op een plank, je nachtkastje of zoals bij mij op een verweerde wit houten bank naast wat magazines, zelfs óp een stapel magazines, je zet 'em zo overal neer. Je koopt de Clork hier en je kunt direct een filmpje bekijken van de designer over zijn product. Of je waagt een gok, ik mag een exemplaar weggeven. Wil je kans maken op de Clork, laat dan even een reactie achter onderaan dit bericht. 


Styling & fotografie: Susanne Otter
© FRIVOLE





L♥VE




25 opmerkingen:

  1. Dat is een heel PUIK klokje! Ik doe graag mee in de "strijd" om deze te winnen. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee dat give away klokje. Ik lees al jaren je blog, al vanaf dat je je webshop nog had. Ik hoop nog vaak de leuke belevenissen van je te kunnen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi klokje! Het klinkt mischien raar maar we hebben beneden nog geen klok en moet het doen met de klok op de magnetron.... dus we zouden hem graag willen adopteren!


    Xx Vicky (circusbeer)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZO mooi! Zou ik graag een mooi plekje in mijn huis willen geven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Buiten grauw en miezerig zoek ik op internet naar inspiratie. Opeens beland ik op jouw blog met al die mooie, lichte foto's en verfrissende ideeën.

    Door jou heb ik nu ook Puik Art ontdekt. Wat een mooie en bijzondere ontwerpen komen daar bij elkaar. De Clork is zo puur, zo simpel, zo slim bedacht. Natuurlijk waag ook ik graag een kansje.

    Door een oud bericht van jou vond ik twee nieuwe inspiratiebronnen om te volgen, om eens iets speciaals bij te kopen. Dank je wel.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh dit is zo'n mooi klokje!! Zou perfect in mn nieuwe huisje gaan passen. Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal je vertellen dat sinds wij verhuisd zijn 2.5 jaar geleden er nog steeds geen klok is!! Omdat ik gewoonweg bijna niks mooi genoeg vind (en mijn man zich daar weer aan ergert want die mist nog steeds zijn klok) Ik doe graag mee met de giveaway en mocht ik niet winnen gaat ie zeker op mijn verlanglijst want hij zou perfect hier passen! Liefs Ramona V Mastrigt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil binnen nu en een half jaar het huis uit, dus ben al aan het sparen voor mijn uitzet. En dit mooie klokje zal een mooi plekje krijgen in mijn toekomstig huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad barst Nederland van het talent..
    Zo ook de ontwerper van deze geweldige klok,ik hou van de eenvoud,niet teveel tierlelantijntjes..
    Ik doe heel graag mee met deze give-away Suus..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuke klok. Hij is mooi door zijn eenvoud.

    Ik waag graag een gokje om deze te winnen. Ons huis is nog steeds bezig om goed ingericht te worden nadat we pas zijn verhuisd.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty dit klokje! Graag doe ik mee. Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige klok, met mooi achtergrondverhaal, daar hou ik van! Zou graag dit klokje in mijn eigen huis zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een stille volger, maar nu toch echt even een reactie plaatsen, want ik wil dolgraag meedoen met deze give away. Hier in huis hangen geen klokken, enkel omdat ik niks moois kan vinden, maar deze vind ik dan echt prachtig. De eenvoud, het design, het verhaal erachter. Ik zou hem dolgraag willen winnen. Ik zie hem al helemaal staan op de plank, een echt pronkstuk ;-)

    Lieve groet
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi in zijn eenvoud! Ook hier geen klokken in huis. Alleen de magnetron en telefoon. Deze zou ik wel graag een plekje in ons huis willen geven. Als ik mocht kiezen, het liefst de naturel versie. Mooi design!
    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een geweldig klokje en wat een talent hebben we in ons kleine landje. Ik doe graag mee met deze giveaway, want wat zou dit klokje ontzettend leuk staan in mijn huis. Zou super staan op 1 van mijn oude kisten. Verweerde materialen gecombineerd met dit klokje, ik hou ervan.
    Liefs Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe klok! Zo strak maar dan van kurk, wat een combinatie :) Ik doe graag mee dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe niet zo heel vaak mee met giveaways maar deze is echt zo gaaf! Ik waag een gokje ;-) en ga heel hard duimen! fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat n doordachte gedachte achter t ontwerp, daar hou ik van. Dus ook ik ga duimen....en alvast n plekje reserveren voor "stel dat" ;). Fijne dag Suus!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Al jaren ben ik op zoek naar een mooie klok voor in huis, ik vind het zo moeilijk iets geschikts te vinden... Deze vind ik prachtig! Inderdaad, goed design verveelt nooit :-)
    Tijd is mijn grootste vijand en zet ik de klok standaard 10 minuten voor, in de hoop dan beter op tijd te zijn. Natuurlijk tel ik die tien minuten er in de praktijk maar al te graag weer vanaf, om zo meer tijd te kopen. Hoe dan ook, ik waag graag een kansje voor dit klokje. De naturel versie vind ik ook erg mooi.
    Liefs! Marieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee als dit mag? Mannen en interieur :-), ik heb zowat mijn eigen ideetjes over interieur en leuke eyecatchers en deze klok vind ik super! Het is een klok, maar meer dan dat, het is mooi design, praktisch en een leuke eyecatcher! Ik ben ze al een paar keer IG tegengekomen en ik blijf ze super vinden. Op Belgische webshops heb ik ze nog niet vaak gezien dus ik doe hier mee en wie weet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Heel graag doe ik mee met deze give away.
    Hij is heel tof qua kleur en vorm dus ik zou hem heel graag winnen!
    Onze muren zijn vorige week gestuct en daarbij heb ik onze oude klok weg gegooid, dus het zou ook nog eens heeel goed uitkomen. Bij onze mooie, strakke witte muren zou deze extra mooi staan.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou graag kans maken. Mooi initiatief om jonge ontwerpers op deze manier een podium te geven. Het ontwerp vind ik prachtig in eenvoud, kleur en materiaal. Klokken zijn vaak zo snel stijf. Deze absoluut niet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw! Die is mooi! Ik doe heel graag mee met je giveaway. Hij zou overal mooi staan maar als ik moet kiezen zou ik m naast mn bed zetten of in de open kast bij de eetkamer. Ik had m al in hout gezien maar vind m in t zwart misschien nog wel mooier! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Waaaauuww gaaf super tof!

    Die wil ik wel winnen!


    Groetjes Marleen M.

    BeantwoordenVerwijderen

Love to hear from you!